Mitä syön päivässä ulkomailla

 Moikka pitkästä aikaa ja terveiset Gran Canarialta!🌴🌞 Käväisin joulun jälkeen viikon reissun etelän lämmössä äidin ja hänen miehensä luona. Reissu meni hyvin ja nyt olen kotiutunut takaisin Suomeen. Halusin tehdä blogiini jonkun reissupostauksen ja päätinkin näyttää teille, mitä olen syönyt ulkomailla ollessani yhden päivän aikana. Hieman kevyempi postaus tähän väliin!

TORSTAI 29.12.2022

Aamupala klo 10:30 
  •   2,5 dl kaurapuuroa
  • 1/2 banaani 
  • kupillinen kahvia















Välipala klo 15:00 
  • 120 g kookos-jogurttia
  •  1 kiivi, kuivattuja mangolastuja ja pähkinöitä
  •  kupillinen kahvia



















Päivällinen klo 19:00 
  • uunissa paistettuja paprikoita täytettynä riisillä, sienillä ja kasviksilla 
  • lasillinen vettä (ei näy kuvassa)

Jaksoin syödä tästä annoksesta noin puolet :D





















Iltapala klo 22:45 
  • 2 viipaletta tummaa leipää, päällä margariinia, 2 siivua juustoa, suolakurkkua ja tomaattia 
  • 120 g marja-hedelmä -jogurttia 
  • kupillinen kuumaa kaakaota (veteen tehtynä)



 











Tässäpä tällainen postaus, vähän erilaista syömistä kuin kotona arjessa! Ulkomaan matkan aikana kohtasin monia haasteita syömisessä, joista tässäkin postauksessa on nähtävillä ravintolassa syöminen ja maustetut jogurtit. Ravintolassa syömistä olin vältellyt ja pelännyt pitkään, koska en voi tarkalleen tietää, mitä annokset sisältävät ja miten ne on valmistettu. Tiesin myös ravintola-annosten olevan suuria ja runsasenergisiä, minkä takia ulkona syöminen myös jännitti. Oli todella vaikeaa arvioida, kuinka täyteen maha pitäisi ravintolassa syödä. Maustetut jogurtit ovat olleet myös pitkään minulle haastavia, sillä ne sisältävät lisättyä sokeria, jota olen myös vältellyt. Mutta näistäkin haasteista kuitenkin selvisin, eikä mitään pahaa tapahtunut! Uskon, että nämä kokemukset vievät minua eteenpäin toipumisessa.😊

Kiitos, palataan taas! 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kokemukseni osastohoidosta (osastopostaus #1)

Pelko- ja turvaruoat sekä -juomat

Kuka minä olen? - Minun tarinani